" A LONG JOURNEY OF MUMMY TO BE... ^^ "

Result : Dean List

Okey Dean  List !! so excited melebihi had.. hoho.. Happy nyaaaa... Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah. 



Actually memang tak sangka sebab banyak subjek yang susah, grrr... contoh macam programming & cataloging. Plus, time exam tu banyak gila masalah, gadoh ngan Encik B lagi... Nangis punya pasal tak sempat study pon :(  Programming ni memang hazab ya amat.. Susah daripada Add Math kot... Yang cataloging ni pulak sumpah la aku tak reti nk buat. P kelas aku dok menyembang tak hengat, siap kena perli dengan Sir Alwi, lecturer yang mengajar tu. " Ha gelak la, nanti masok exam kamu gelak ok. " 



 Tapi aku sangat berpuas hati sebab programming aku dapat A+..... hoorey, cataloging pulak dapat A-. ok la tu sebab aku dok bajet macam nak fail ja, siap dah fikir kalo repeat aku nak daftar kelas mana. haha..Fyi, GPA aku semester ni....... jeng jeng jeng.. 3.80. hehe.. insyallah semester depan aku akan cuba dapatkan 4.00. 

             


Ok, nak sambung tido, bangun awal semata-mata nak check benda alah ni. Bye.


p/s : #bukan nak riak or menunjuk, it juz my heartbeat :)






♥ THANX FOR HEARING MY HEARTBEAT! LEBIU ♥

No comments:

Post a Comment

What reader said !!