" A LONG JOURNEY OF MUMMY TO BE... ^^ "

Damia Nur Izzara


Damia Nur Izzara. Anak aku yang first. Haha tipu, anak sedara aku la. Lahir pada 24/07/2011. Gamba ni time dia baru 5hari kot tak silap aku. 


Yang ni pulak time dia dah besar sikit. Erm sebulan kot umur time tu. Kepala dah botak..Hoho.. Cian.



Ok ni latest punya. Baru siang tadi amik (02/11/2011). Rambut Mia terpacak macam trojan tau. Kihkih.. :D


++++++++++++++++++
KISAH AKU DAN DIA
++++++++++++++++++

Tadi (02/11/2011). Aku tengah dodoikan Mia tido (jadi babysitter), pastu call la Encik B. Then Mia nanges, aku pon pujok la Mia, Encik B pon ngah main ngan anak sedara dia, Natasha,  so memasing busy la layan anak sambil on call. Sangat funny..




p/s : mummy lebiu Mia. Mia call me mummy tau, so Mia ni anak aku la kannn..






♥ THANX FOR HEARING MY HEARTBEAT! LEBIU ♥

No comments:

Post a Comment

What reader said !!