" A LONG JOURNEY OF MUMMY TO BE... ^^ "

Melawat encik b at PULAPOL


17 SEPTEMBER 2012


jeng..jeng..jeng... 17 September tu tarikh aku g melawat encik b kt Pusat Latihan Polis Air Hitam N9.. g melawat pon sebab dah dekat.. ya la aku skang study Shah Alam so tak jauh dah nak ke N9. credit to Dayah sebab sudi tumpangkan aku kat rumah dia and bawak aku jumpa encik b...

so 17hb pagi tu gerak dari rumah dayah dalam pukul 8 pagi, then singgah Pekan Bahau beli makanan untuk encik b aku. around 11 camtu dah sampai PULAPAH.. yahoo.. best sangat and tak sabar nak jumpa encik b time tu. nak daftar nama nak melawat pon ramai orang nak mati siap kena queue panjang lagi.. takpa, demi b kuredahi jugak. hahahaa.. :D lepas dah daftar nama tu, duduk jap tunggu encik b datang..

dari jauh nampak sekumpulan pelatih tengah berkawad, tilik punya tilik tak da pon encik b dalam kumpulan tu.. hampa hati. then nampak lagi 1kumpulan.. yes, dah nampak dia dari jauh. and dia dah senyum-senyum.. rindunyaaaaa... 3bulan tak jumpa time tu. hepi sangat dapat tengok dia. bila dia dah dekat, siap lambai-lambai lagi kat aku. hahahaa.. kena denda nanti baru tau..

lepas dia lapor diri, dapat la dating ngan encik b kat TASIK PELAWAT tu.. clik clik..ni lah hasil gambar pertemuan kami setelah 3bulan.. 

taraaaaa.... hehehee. botak wooo


hahahaa kurus sangat la dia time ni.. kesian.. :( hurmmm... tapi hepy sampai nak melompat dapat jumpa. yang tak puas hatinya tengok jam dah dekat pukol4.. waktu melawat dah nak habis ! arghhhh sedeh dah menghampiri.. ok fine nak tak nak memang aku kena balik, tak kan nak stay sana jadi cleaner pulak kan..... dia lapor diri then kawad balik ke kompeni F. sedeh sangat !!!!! aku tengok ja dia kawad, rasa macam nak marah JL kat sana sebab layan pelatih camtu.. aku tengok dia kawad sambil bawak banyak barang yang aku beli untuk dia tu.. sampai dah tak nampak dia baru aku jalan ke kereta. 

perasaan time tu tak tau nak cakap memang sedeh.. sedeh tahap nak matiiii.. dalam kereta otw balik, aku senyap.. sebab sedeh sangat. kawan aku lagi sorang dah siap menangis. tapi aku kan kuat, walaupun sedeh tak nangis lahh.. hehee..

1/12/2012 encik b tamat latihan n officially works as policeman.. tak sabar tunggu dia keluar dari penjara.. hehee :p








♥ THANX FOR HEARING MY HEARTBEAT! LEBIU ♥

4 comments:

  1. Salam kak..en tunang sy tgh rekrut sekarang ni pulapol air hitam..nak tnya sikit kak,mmg hp xblh guna ke disana wlaupon hjung mggu?lepastu wktu melawat tu di bg lepas brapa bulan diorng dekat sne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole je call gune public.. awak duduk mana? suami sy pun skg tgh rekrut kt pulapol air hitam. sy ingat nk jmpa dia bulan 9 ni

      Delete
    2. Boleh melawat ke bulan 9 ni? Brp hribulan tu?

      Delete
  2. kak.. nk tnyaa . kalau mcm melawat tu . family je ke boleh gi sana? kawan2 or tunang boleh?

    ReplyDelete

What reader said !!